دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM با فرمت ورد
 

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
 

تعداد صفحات 44
حجم 637 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل
 

هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری CRM با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

 

 


فهرست مطالب
مدیریت ارتباط با مشتری CRM    
مقدمه    
مدیریت ارتباط با مشتری CRM    
ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری    
عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری    
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    
مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    
اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    
انواع سیستم های CRM    
مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری CRM    
روندهای ارتباط با مشتریان    
توسعه مدیریت ارتباط با مشتری    
فرایند مدیریت امور مشتری    
رابطه CRM و عملکرد     
پیشینه تحقیق    

 

 


در سالهای اخیر، CRM به یکی از موضوعات متداول در هر دو زمینه تئوری و عملی تبدیل شده است. با وجود اینکه تعداد بسیار زیادی از مقاله ها تاثیر مثبت فعالیتهای CRM – بویژه در زمینه های تکنولوژیکی، استراتژیکی و سازمانی- بر عملکرد را نشان می دهد و شرکتها میلیونها دلار در استقرار سیستم CRM سرمایه گذاری کرده اند، با این وجود سازمانها شکایت دارند که بکارگیری CRM انتظارات آنها را برآورده نساخته است.

 

 

 

خلق یک محیط دلخواه و بهینه مدیریت ارتباط با مشتری به طور روزافزونی تبدیل به چالش اصلی کسب و کار شده است و این فرایند به سرعت در حال تبدیل شدن به پیش نیازی برای بقا و موفقیت کلیه کسب و کارها در بازار رقابتی امروز است. با توجه به چالشهای جهانی و سرعت کسب و کار امروزه، خلق مزیت رقابتی با فهم خواسته های مشتری آغاز می شود. بدین ترتیب سازمانها با داشتن احاطه کامل به نیازهای مشتریان می توانند با کیفیت بهتری محصولات یا خدمات خود را عرضه نموده و رشته ارتباطی میان خود و مشتری را محکمتر نمایند. استقرار اینگونه سیستم ها در سازمانها نیازمند ایجاد بستر مناسب با توجه به شرایط حال سازمان است.

 

 

 

عدم توجه به اصول و مفاهیم بنیادی CRM که باید در شرکت اجرا شود موجب می شود که در بازار رقابتی مشتریان تجربه خوشایندی از رابطه با شرکت بدست نیاورند و به سوی شرکتهای دیگر و خدمات بهتر متمایل شوند. تحقیقات نشان داده است که هزینه جذب مشتریان جدید به دلیل هزینه های بازاریابی و تبلیغات، بیشتر از هزینه های حفظ مشتریان است. به طور کلی تحقیقات نشان می دهد که هزینه های جذب مشتریان جدید پنج برابر بیشتر از حفظ یا مدیریت مشتریان موجود است. این امر بدین معناست که به جای متمایز ساختن محصولات، سازمانها باید مشتریان را بشناسند و از تاکید بر سهم بازار به سهم مشتری تغییر جهت دهند.

 

 

 

با توجه به قانون 20/80 ، 20% مشتریان، در 80% فروش سازمان سهیم هستند که این امر نشانگر وم حفظ روابط بلندمدت با مشتریان سودآور به منظور حداکثر سازی سود است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود پاورپوینت نقش فناوری اطلاعات در کارآفرینی دیجیتال.

پاورپوینت نظریه یادگیری معنی دار کلامی دیوید آزوبل.

پاورپوینت بررسی فن بیان.

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم) .

پاورپوینت تعریف موزه و بررسی موزه هنرهای عالی آتلانتا، 104 اسلاید،powerpoint .

پاورپوینت کلیات اسرار و قانون موفقیت در قانون جذب

شبیه سازی مقاله گزارش کار توپولوژی جدید DSTATCOM

ارتباط ,مدیریت ,  ,مشتری ,crm ,مشتریان ,ارتباط با ,مدیریت ارتباط ,    ,با مشتری ,با مشتری   ,بررسی مدیریت ارتباط ,تحقیق بررسی مدیریت ,تحقیق مدیریت ارتباط ,دانلود تحقیق مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهار دانلود نور الهدی قمر بنی هاشم علیه السلام میمه بهترین وبلاگ ستاره شناسی و اختر شناسی تحلیل و تفسیر fanousckhial خانه معلم مهد ادب خدایا از تجربه تنهائیت برایم بگو این روزها سر تا پا گوشم…